سایت استار کلیکس

 

حداقل مبلغ برداشت:50 دلار   درآمد هر یک تبلیغ: 0.01   با پلن های مختلف طلایی و پلاتینیوم

وضعیت سایت: معتبر و دارای پرداختی

با توجه به افزایش روز افزون قیمت ارز مخصوصا دلار در ایران، شاید این بالا رفتن دلار برای خیلی از افراد دردسر ساز باشد، اما دسته ای دیگر از افراد هستند که نه تنها این افزایش قیمت ها برای آن ها دردسر ساز و یا همراه با ضرر نبوده است، بلکه کلی هم از این فرصت ها استفاده کرده اند و سود بسیاری برده اند. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید از این فرصت پول بسازید و کسبدرآمد دلاری داشته باشید، پس به شما تبریک میگوییم. این مقاله مناسب شماست.

در لحظه ای که این مقاله به رشته تحریر در می آید، قیمت هر دلار در بازار آزاد ایران چیزی بین ۱۱ تا ۱۲ هزار تومان می باشد که این به آن معناست، شما به ازای هر یک دلار درآمدی که بدست آورید، ۱۲ هزار تومان کاسبی خواهید کرد!

در این مقاله ما قصد داریم تا به معرفی یک سایت معتبر بپردازیم، که بدون هیچ تخصص خاصی میتوان از آن درآمد دلاری کسب کرد و آن درآمدها را بصورت ریالی به ایران منتقل کرد.

 

تبلیغات کلیکی به چه معناست؟

اگر در زمینه تبلیغات اینترنتی کمی اطلاعات مختصری داشته باشید، احتمالا می دانید که، یکی از راههای تبلیغات در سطح اینترنت، تبلیغات کلیکی است که نه تنها در ایران، بلکه در دنیا نیز بسیار متداول است.

تبلیغات کلیکی، روشی می باشد که شرکت های تبلیغ کننده به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ شما، از شما هزینه دریافت خواهند کرد. برای مثال شما یک تبلیغی را به شرکتی میدهید که مثلا بصورت همزمان در هزار سایت مختلف به نمایش درآید. در ابتدا هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد، اما در صورتی که هر فردی در هر کجای از دنیا بر روی تبلیغ شما کلیک کند، هزینه ای برای شما در نظر گرفته خواهد شد. حال اگر آن فرد کلیک کننده بر روی تبلیغ شما مثلا دوست شما باشد، قسمتی از آن هزینه به حساب دوست شما بابت کلیک کردن بر روی تبلیغ شما واریز خواهد شد.

در این مقاله ما قصد داریم تا یک سایت معتبر تبلیغ کلیکی را با نام استار کلیکس(star-clicks) به شما معرفی کنیم، که بابت کلیک کردن شما بر روی هر تبلیغ، هزینه ای به حساب شما واریز می کند.

درباره استار کلیکس

سایت استار کلیکس یک سایت در زمینه تبلیغات کلیکی می باشد، که چنانچه تمایل دارید با کلیک کردن از آن کسب درآمد دلاری کنید، بسیار سایت خوبی می باشد.

این سایت در سال ۲۰۰۸ راه اندازی شده است و مقر آن در ایرلند شمالی قرار دارد. هرچند مدیریت آن توسط شرکتی بنام  EASY LOGIC UK LTD اداره می شود که تحت قوانین بریتانیا فعالیت دارد و برای اینکه بدانید آیا چنین شرکتی وجود خارجی دارد یا خیر، به سادگی می توانید شماره ثبت این شرکت را ۱۰۹۷۹۸۷۵ در مراجع ذیربط پیگیری نمایید. همچنین به گفته خود این سایت، این بیزینس توسط فروشندگان معروفی همچون Verisign, Norton Trust, UKTrustSeal and UK Companies House تایید شده است.

نکته مهم در خصوص این شرکت این است که خوشبختانه سایت استار کلیکس با ایرانی ها نیز رابطه خوبی دارد و برخلاف خیلی از سایت های مشابه دیگر که ایران را تحریم کرده اند، شما می توانید کاملا آزادانه و تقریبا بدون محدودیت در این سایت فعالیت داشته باشید.

نکته جالب تر اینجاست که، شما اگر رتبه این سایت را در الکسا چک کنید، خواهید دید که بیش از ۴۰ درصد از آمار کاربران این سایت را ایرانی ها تشکیل میدهند.

 

منبع:https://tejaratafarin.com