Dark Web

 

نکته: هنگام رفتن به دارک وب توجه داشته باشید که اطلاعات مهم و خانوادگی در رایانه نباشد!

Dark Web چیست؟

دارک وب لایه مخفی و زیرین فضای اینترنت است به منظور بیان مفهوم به صورت کامل هنگامی که در گوگل یک کلمه ای را جستجو میکنیم مجموعه سایت هایی برای ما ایندکس و مشاهده می شوند امّا بخشی از فضای اینترنتی که به دارک وب معروف است در حالت عادی و با جستجو در گوگل قابل مشاهده نیستند حتی موتور جستجو مستقلی برای dark web وجود ندارد و باید از تعدادی وب سایت آدرس سایت های دارک وب را پیدا کنید دامنه این وب سایت ها onion.* میباشد.)

در این شبکه اطلاعات جامعی نهفته شده که افراد ناشناس آن‌ها را مدیریت می‌کنند. فروشندگان مواد مخدر، هکرها، تروریست‌ها ،قاتل ها و افراد سودجو غالباً این دسته از افراد را تشکیل می‌دهند. دارک وب بخش کوچکی از وب پنهان است. به علاوه خرید در این سایت ها فقط با بیت کوین صورت میگیرد. بریم به سر اصل مطلب!

 

چگونه وارد وب سایت های دارک وب شویم؟

اول از همه بپردازیم که چه چیزی برای ورود به این بخش از فضای مخفی و تاریک نیاز داریم:

  1. دانلود مرورگر تور برای دانلود کلیک کنید،حتما از ف.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن استفاده کنید.
  2. استفاده از سایت Hidden Wiki برای دریافت آدرس وب سایت های دارک وب

 

مرورگر تور را نصب کنید و وارد آن شوید یکی از آدرس سایت های موجود در Hidden Wiki را copy کرده کرده و در مرورگر paste کنید.

و اینتر را بزنید و منتظر ورود به سایت شوید. نکته:به علت استفاده مرورگر تور از چند لایه امنیتی برای پنهان ماندن در وب تاریک هنگام ورود به سایت های دارک وب سرعت آن کند میشود.

به عنوان مثال این url یکی از سایت های دارک وب هستش: http://zqktlwi4fecvo6ri.onion

 

 

بخشی از مطلب از ویکیپدیا کپی برداری شده است.